Τουριστική Αγορά τ.221 Αλλαγή φρουράς στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

39 TOYPIΣTIKH AΓOPA και την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστι- κού προϊόντος. O ίδιος άλλωστε πιστεύει ότι, ο τουρι- σμός δεν είναι απλώς από τους βασικότε- ρους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, αλλά είναι το ίδιο το οξυγόνο της ελληνι- κής οικονομίας, το ισχυρό αντίδοτο σε αυ- τή τη δυσμενή οικονομική συγκυρία που δημιουργήθηκε. Eτσι, με συνεχείς και επί- μονες προσπάθειες θωρακίσθηκε ο ελληνι- κός τουρισμός για να αντιμετωπίσει την επερχόμενη κρίση. Tα 14 μέτρα στήριξης του ελληνικού τουρισμού έχουν συγκεκρι- μένο οικονομικό περιεχόμενο, αρκετά με- γάλο για τα δεδομένα της ελληνικής οικο- νομίας, ύψους 257 εκατομμυρίων ευρώ. Πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο θα είναι δυνατό να ενισχυθούν οι άμυνες του ελλη- νικού τουριστικού προϊόντος. Στη συνέχεια, ο κ. Σπηλιωτόπουλος, απευθυνόμενος στον κ. Mαρκόπουλο τον παρότρυνε να μη δειλιάσει να συνεχίσει την πολιτική που υιοθέτησε ο ίδιος και το επιτελείο του, της ενίσχυσης της εξωστρέ- φειας του ελληνικού τουριστικού προϊό- ντος. Eίπε χαρακτηριστικά: "O ελληνικός τουρισμός δεν είναι για να στοιβάζεται στα γραφεία ή να ασκείται από τα γραφεία ημών ή των συνεργατών μας. O ελληνικός τουρισμός προωθείται όσο προωθείται η εικόνα, η παρουσία της Eλλάδας. Oσο πιο έντονη είναι η διεθνής μας παρουσία, όσο πιο έντονη είναι η παρουσία μας στις διε- θνείς εκθέσεις, όσο πιο δυνατή και αισθητή είναι η εικόνα της Eλλάδας τόσο περισσό- τερο προωθούμε τον ελληνικό τουρισμό, προωθούμε την ελληνική οικονομία. Eτσι πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο, στη δύσκολη οικονομική χρονιά που πέρα- σε, μπορεί να μη σημειώσαμε τις σημαντι- κότατες αυξήσεις όσον αφορά στον αριθ- μό των επισκεπτών, είχαμε όμως τη σημα- ντικότερη αύξηση εισοδήματος και ενίσχυ- σης της ελληνικής οικονομίας που έγινε ποτέ. Kαι αυτό γιατί; Γιατί ακολουθήσαμε την πολιτική που έδιδε έμφαση στην ποιό- τητα και όχι στην ποσότητα. H ποιότητα εί- ναι αυτή που μπορεί να απαντήσει στις οι- κονομικές προκλήσεις της εποχής. Mε αυτό τον τρόπο, πιστεύουμε ότι για εμάς ο τουρισμός ήταν και θα είναι δικαίω- μα όλων των πολιτών. Γι' αυτό και δεν δει- λιάσαμε, όταν διαπιστώσαμε ότι υπάρχει οικονομική δυσκολία, να αυξήσουμε κατά 1/3 τα δελτία κοινωνικού τουρισμού. Διότι εμείς πάντα θα πιστεύουμε ότι ο τουρι- σμός δεν είναι πολυτέλεια, είναι δικαίωμα ζωής. Kαι ως δικαίωμα ζωής, έτσι πρέπει να το προστατεύουμε. Γι' αυτό θα σας έλεγα, κύριε υπουργέ, ότι είστε τυχερός γιατί βρίσκεστε στο πιο σημαντικό κομμάτι της ελληνικής οικονο- μίας. Eίστε τυχερός γιατί βρίσκεστε σε αν- θρώπους που αγάπησαν και αγαπούν τον τουρισμό. Hμουν ευτυχής γιατί υπήρξα προϊστάμενος του Yπουργείου Tουριστικής Aνάπτυξης, αλλά και του EOT, του OTEK, της Aγροτουριστικής, της ETA, ανθρώπων που υπηρέτησαν και υπηρετούν ανιδιοτε- λώς τον τουρισμό και μπορώ να πω ότι, τουλάχιστον μαζί, δουλέψαμε σαν μία οι- κογένεια. Ξεπεράσαμε ιδεολογικές και πο- λιτικές αφετηρίες, αφήσαμε όλοι μας και όλοι οι σύλλογοι των εργαζομένων τα κομματικά μας καπέλα πίσω, προτάξαμε πάνω από εμάς τον τουρισμό, είπαμε ότι ο τουρισμός δεν έχει χρώμα και γι' αυτό δουλέψαμε συλλογικά, ενωμένοι, σαν μια οικογένεια. Eτσι, θα σας πω ότι είμαι περήφανος για τους εργαζόμενους του Yπουργείου, για K. Mαρκόπουλος: Στη δύσκολη για την οικονομία και τον τουρισμό χρονιά θα πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τον κοινό σκοπό, αφήνοντας τα κομματικά καπέλα απέξω. “ “

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=