Τουριστική Αγορά τ.230 WTM το μεγάλο γεγονός του Λονδίνου

νωσης των δυνάμεων της βιομηχανίας με στόχο το κοινό καλό. Η συνεργασία που ανα- πτύχθηκε ήταν πρωτόγνωρη, αποδεικνύο- ντας σε εμάς τους ίδιους όσο και στον υπό- λοιπο κόσμο ότι η βιομηχανία γρήγορα έβρι- σκε ξανά τους ρυθμούς της. Ωστόσο, αυτά τα τελευταία 2 χρόνια και στο μέσον αυτής της παγκόσμιας οικονομικής κρί- σης, που παρόμοια δεν έχει συμβεί ξανά, είναι αναμφισβήτητο το ότι αυτή η διοργάνωση, η WTM, κατάφερε να βοηθήσει τη βιομηχανία, βάζοντας ως στόχο να κατακτήσει μία διαφο- ρετική κορυφή. Υπάρχει μία αγγλική παροιμία που λέει ότι κάθε σύννεφο έχει ασημένια φόδρα και ελπίζω ότι μπορέσαμε να βοηθήσουμε την αγορά να ξεπεράσει τη θύελλα με μεγαλύ- τερη αποτελεσματικότητα, επιδεικνύοντας την ανάγκη να βελτιώσουμε και την απο- δοτικότητα, παρουσιάζοντας νέες δυνατό- τητες, νέες αγορές και υποστηρίζοντας τη δημιουργικότητα και πάνω απ’ όλα την αμέριστη αξία των πελατών. Αυτούς τους δύσκολους καιρούς, ο ιδιωτι- κός τομέας χρειάζεται την υποστήριξη του δημόσιου τομέα, με επενδύσεις, πρωτοπόρα ηγεσία και κατευθύνσεις, ώστε να μπουν γε- ρές βάσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων, επιδεικνύοντας μεγαλύτερη κατανόηση και συνεργασία». Στη συνέχεια, η πρόεδρος της WTM ανα- φέρθηκε στην επόμενη μέρα, κατά την οποία, με την υποστήριξη και στο πλαίσιο της έκθεσης, θα γινόταν η συνάντηση κορυ- φής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, UNWTO, και των υπουργών, στην οποία θα έπαιρναν μέρος περισσότεροι από 100 υπουργοί και υψηλόβαθμα στελέχη, με στό- χο να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις στο δρόμο για την ανάκαμψη και θα έκαναν ανα- φορά σε όλα τα μεγάλα ζητήματα, όπως η αλλαγής του κλίματος και η καταπολέμηση της φτώχειας, που αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια αυτής της πορείας. Ενα άλλο σημαντικό θέμα που αφορούσε σε αυτή τη συνάντηση, είναι εκείνο της Ευ- θύνης του Τουρισμού. Πολλά από τα θέμα- τα, άλλωστε, που είχαν προγραμματιστεί στο συνεδριακό τριήμερο της WTM, αφορού- σαν σε αυτό ακριβώς το θέμα. «Στην πραγ- ματικότητα, δεν είναι ένα καινούργιο θέμα. Εχει γεννηθεί από την πολύ απλή κατανόηση της αντίληψης ότι έχουμε ευθύνη να προ- στατεύσουμε αυτό ακριβώς το προϊόν που επιθυμούμε να προωθήσουμε», συνέχισε η Fiona Jeffery. Η WTM, την Ημέρα της Παγκό- σμιας Ευθύνης του Τουρισμού, που πραγμα- τοποιείται φέτος για τρίτη χρονιά, φέρνει κο- ντά προορισμούς και επαγγελματίες αυτού του τομέα, με στόχο να δημιουργεί κλίμα έμπνευσης για δράσεις τακτικής. “Ολες οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις έχουν ως στόχο να στηρίξουν με τον καλύ- τερο τρόπο τη βιομηχανία των ταξιδιών και της φιλοξενίας. Να διαπιστώσουν νέες επι- χειρηματικές ευκαιρίες”, δήλωσε και, ανα- φερόμενη χαρακτηριστικά στον αθλητικό το- μέα, σημείωσε ότι είναι ένας από τους ταχύ- τερα αναπτυσσόμενους τομείς και αυτή τη χρονιά η WTM για πρώτη φορά εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προφέρει ο τομέας του αθλητισμού στην τουριστική βιο- μηχανία. Η Fiona Jeffery έκλεισε την παρουσίαση, λέγοντας «τώρα είναι ώρα να κοιτάξουμε στο μέλλον και όχι στο παρελθόν». ΘΕΜΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ 40 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ “ Εχουμε ευθύνη να προστατεύσουμε αυτό ακριβώς το προϊόν που επιθυμούμε να προωθήσουμε. “ “

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=